POLITIKA I CILJEVI KVALITETE
Strateški cilj Libra tehničar Laboratorija je kvaliteta.
Libra tehničar Laboratorij će ulagati sve svoje stručne potencijale u cilju stalnog razvoja svojih ispitnih sposobnosti na području umjeravanja neautomatskih vaga.
Osoblje Laboratorija se obvezuje da dosljedno poštuje zahtjeve sustava kvalitete s ciljem stalnog poboljšavanja kvalitete usluga. Zadovoljstvo korisnika usluga najvažniji je cilj Laboratorija.
Stoga su dugoročni ciljevi politike kvalitete Libra tehničar Laboratorija:
- Potpuno zadovoljstvo kupca u smislu zadovoljenja svih zahtjeva,
- Motiviranje zaposlenika i njihov puni angažman na poboljšanju kvalitete,
- Stalno poboljšavanje sustava upravljanja kvalitetom.
Strategiju i politiku poslovanja podredili smo ostvarenju ovih ciljeva, a sadašnjim i budućim kupcima želimo dati uvjerenje da smo im pouzdan partner kroz našu kvalitetnu uslugu.
Libra tehničar Laboratorij je u međunarodnoj normi
HRN EN ISO/IEC 17025:2017
prepoznao zahtjeve i prihvatio ih kao pravi put ka ostvarenju navedenih ciljeva.
Edukacija djelatnika će biti stalni zadatak Laboratorija, a voditelj Laboratorija i direktor tvrtke Libra tehničar d.o.o. će osiguravati sve potrebne preduvjete za njezinu realizaciju.
Realizacija politike kvalitete stalna je zadaća svih djelatnika tvrtke.
TIJEK PROCESA UMJERAVANJA
