Tvrtka Libra tehničar d.o.o. osnovana 1993. godine, kao nasljedstvo vodećih ljudi iz nekadašnje tvrtke Tehničar servis d.d. Od samog početka osnivanja, svi radnici su imali samo jedan cilj i politiku.

Strateški cilj Libra tehničar Laboratorija je kvaliteta. Libra tehničar Laboratorij će ulagati sve svoje stručne potencijale u cilju stalnog razvoja svojih ispitnih sposobnosti na području umjeravanja neautomatskih vaga.

Osoblje Laboratorija se obvezuje da dosljedno poštuje zahtjeve sustava kvalitete s ciljem stalnog poboljšavanja kvalitete usluga. Zadovoljstvo korisnika usluga najvažniji je cilj Laboratorija.

Stoga su dugoročni ciljevi politike kvalitete Libra tehničar Laboratorija:

– Potpuno zadovoljstvo kupca u smislu zadovoljenja svih zahtjeva,
– Motiviranje zaposlenih i njihov puni angažman na poboljšanju kvalitete,
– Stalno poboljšavanje sustava upravljanja kvalitetom.

Strategiju i politiku poslovanja podredili smo ostvarenju ovih ciljeva, a sadašnjim i budućim kupcima želimo dati uvjerenje da smo im pouzdan partner kroz našu kvalitetnu uslugu.

Libra tehničar Laboratorij je u međunarodnoj normi HRN EN ISO/IEC 17025:2007 prepoznao zahtjeve i prihvatio ih kao pravi put prema ispunjenju navedenih ciljeva.

Edukacija djelatnika će biti stalni zadatak Laboratorija, a voditelj Laboratorija i direktor tvrtke Libra tehničar d.o.o. će osigurati sve potrebne preduvjete za njezinu realizaciju.
Realizacija politike kvalitete stalna je zadaća svih djelatnika tvrtke.